Followers

Wednesday, August 19, 2015

Anyone there?

It's been a long time. again..

lebih setahun menghilang. kini aku kembali dengan umur yang semakin bertambah. Dengan langkah yang semakin jauh. yup. 27 tahun. Sudah cukup untuk aku mengenal erti dewasa. I'm an epic, I'm an alphamale. Setakat itu sahaja yang aku tahu. Mereka semakin mengenali diriku. Ada yang takut, ada yang geram, ada yang cuba lari, ada yang memandang sinis. Yup. biarkan mereka menghakimi. Ini adalah negara bebas. Tidak ada yang boleh menghalangimu dari mengeluarkan apa saja pandangan.


Bulan baru buatku. Cabaran baru, tempat baru, persekitaran kerja yang baru. Kepada pihak lawan, sesungguhnya aku mengagumimu kerana sudai memberi cabaran kepadaku. Ya. cabaran ini baru sahaja bermula dan putaran lagu epic itu baru menghabiskan minit yang pertama. Aku harap engkau tidak terlalu bangga bila engkau menang dan tidak terlalu bersedih jika tumpas. Satu hal yang perlu kau tahu, aku bukan monster. but i can be one if i want to. Coz I've been trained like that llong time ago. pick your enemy, choose your fight. There's no give up words on your life dictionary. Victory is a must.

Beware, don't play with the lions tail. wage war against me if you want the taste of misery. May Allah be with us all.

No comments: