Followers

Wednesday, May 11, 2011

:::pain,hurt..through the back door,deep into my heart:::

that must really hurt..i can feel the pain now..really hurt..just like someone slash my heart into pieces..hmm.. i really hate this..make my heart and my mind so uncontrolable..make my mind so lovable..sickness..

i know..whether i like it or not..i have to face it..maybe with smile..hmm.. merapu lagi..actually kesakitan ada banyak jenis..sakit mati..sakit ketika sakit..penyakit..wabak dan sebagainya..rasanya semua sakit aku blh tahan..dengan izin-Nya..tp aku sbnrnya sama dengan yang lain..mungkin sama dengan semua student last year..ini lah hari2 terakhir sebelum bergelar graduan..lepas ni mesti kerja..busy..kawin..so apa yg tertinggal? apa lagi yang masih tinggal..lepas ni mesti xjumpa dengan member2 lain..coursemate..dengan housmate,,huhu..

baru2 ni kitorg ada buat camping..satu course..kira program terakhir sebelum semuanya blah..memang best..sangat menyakitkan bila tengok member2 keluarkan airmata..apa lagi bila lelaki menangis..memang xblh tahan..dapat dirasai sedihnya..skrg ni semua org makin ramai yg pulang..aku stay smpi tesis aku betul2 siap dan aku yakin..tp memang manyakitkan..aku sebenarnya kalo blh nak pulang cepat..aku da xtahan tanggung rasa sakit disini..terutama skali ngan coursemate yg slama ni jd peneman..selama tiga tahun..i love u guys..i hate farewell..lagi sakit dari break up ngan gf..huhu apa2pun aku harap kita semua berjaya capai apa yang dihajati..moga semua cepat kawin..hehe..selamat tinggal ums..hidup di ums banyak ajar aku jd manusia..jd ayah..jd abg..jd adik..jd kawan..jadi musuh dan sebagainya..arigato gozaimasu..terima kasih kepada semua member2 yang selama ni jd peneman hidupku diums..huhu mcm mau nangis..

No comments: