Followers

Sunday, March 13, 2011

-Sedetik Lebih-


da brapa hari tak update..busy, maybe..hmmmm

minggu ni aku andaikan sebagai minggu yang paling malang..malang?? maybe bkn malang..mgkn ayat yg paling tepat..mmm..minggu yang kurang bernasib baik, or minggu ujian..

ni aku list event yg jd spnjg minggu ni..
-trlepas mid term-but i still had a chance..jd xla malang sangat..
-trlepas tgk teater d resital..just tgk skjp, poor farrabe-sorry-
-trlepas kuiz-tp dpt ambil jgk hari jumaat..kira trlepas jgk la..
-trlepas ajukan soalan dgn u.s embassy..ni semua pasal badan NGO punya pasal..
-trlepas g rafting..ni la aku rasa btl2 trlepas..haisshhhh...sangat rugi..tidur punya pasal..

so,sangat malang..what to do..ni semua ujian dr tuhan..hehe dlm islam tiada yg kebetulan..so semua da dirancang..setiap kejadian ada hikmahnya..so kena brsabar la..mungkin Allah nak bg aku rehat yang ckp..lgpun da brapa hari aku kurang tido..dan skrg pulak,aku demam..selsema.rasa mcm nak tido terus je..

aktviti hari ni,buat tesis,esei n tido..sebab demam ni sentiasa buat aku rasa nak tido..so apa lg..tido je la..antibodi aku da xlarat nak lawan virus..apa yg aku buat,mkn megi n minum nescafe utk hilangkan gatal2 d hidung n kurangkan bersin..sabo jela..sebab aku ni bkn jenis yg suka mkn ubat..bkn xnak makan, kos beli ubat lg..g klinik lg..buang masa aku..lgpun pil ni xbaik jika selalu dimakan..for example mcm panadol..lbh kurg mcm pain killer..mgkn masa skrg xnmpk lg kesannya..tp masa depan, kesannya agak buruk..so tahan je la..kita ikut cara tradisional..rendam kaki dalam besen..sambil brselimut satu badan..hehe..
hidung aku ni sensitif sket..xblh kena sentuh..kalo kena sentuh,secara auto or manual..aku akan bersin..hassssyummmmmmm....kan da ckp..hehe da la..nak smbg buat tesis..at least smpi 5 or 6 pges..lepas tu tido..esok kena bangun awal..

owh..baru2 ni aku g tgk movie merong mahawangsa..best jugak..grafik pun blh tahan..tp penghayatan tu kurang..kalau dari 5 tu,aku bagi rated 3..kira ok la,,boleh adjust lg.

No comments: