Followers

Tuesday, March 8, 2011

-i made it-



mata masih mahu terlelap..sabar la wahai mata..3 jam utk tiga hari..wow.. dan sekali lagi aku telah zalimi diri sendiri..yah.. masa utk tido tu digunakan utk beronggeng..why?? aku rasa dlm tiga hari ni(trmasuk hari ni) aktiviti aku, futsal,tesis,fb,blog,meeting,seminar n have dinner with member..so which one yang boleh tolak blkg?? blog ngan meeting..yang lain tu xblh coz yg lain tu penting..utk aku terus survive dimuka bumi ni..

smlm aku meeting ngan ayu-informal..itu pun lmbt dtng jgk..stuck dkt bus stop..lgpun aku take time utk print dan edit tesis bab dua..coz aku nak tunjuk dkt madam.d..then she warn me.."u must hurry,run fast"
"??..meaning??"
"u need to pass up 29 april!!"
"what??"
"u didnt noticed that??"
"yah, i thougt it was on may"
"no!!on April.."

i think if she dont respect me,maybe she will spell the idiot term..moron!!..haha


"ok, i'll take this..u may go with"
"err..madam, actually i wanna ask u something,about my asgment with mejo, Africa!"
"yah,what's wrong with that?"
"actually i dont know what to do..what can of topics that we need to cover"
"it depnds on you"
"like what?"
"up to you.."
"what khind 'up to u"
"like i said,depends on u whether u wannna choose what year,what event..the most important that,u have to see the relations between u.s and africa..especially on foreign policy term"
"ok then,i got it"

sebenarnya banyak lagi yg aku bincang, tp xkan nak taip semua..haha tp memang jelas dr riak muka madam..dia memang stress..baru2 ni dilantik jd ketua program..then hari jumaat ni ada kunjungan kedutaan u.s g jmpa kitorg..so dia handle part tu..maybe dia yg undang mat salleh tu kot...tu pasal yg dia stress sgt..

"make sure u have questions"
"ai..ai..madam"
"then if can,i'll set u to meet them during lunch, go askthem all u need to know about your thesis"
"thanks madam, i'll prepare for it..err..actually im counting on it"

lepas tu pulang bilik..memang da fikir nak pengsan..ngantuk sangat..tp lepas tu charles call..
"ko d mana?"
"bilik"
"aii,ingat td ko d libry..baru mo ambil ko p main futsal ni"
"iya,lupa td bawa kasut"
"jd camana ko p sana?"
"xsure lagi" dgn nada malas n penat..
"ko mesti datang eh..ada friendly match kita tuh"
"bah..ko tunggu jak..tgk la dulu"

selang beberapa minit, charles call lg..mampus aku..kalau aku xpegi..mesti muka dorg mcm gam tikus bila jmpa..member punya pasal,aku pegi jugak..what to do..aku ni jenis yg tinggi semangat setia kawan..

got message from mejo- salam,dear all my beloved future diplomats, be ready at 6.30pm..got dinner(bfday dinner i guess)haha..

still thinking whether i wanna go or not..promenade hotel..
then khairul call.."nak pegi ke x?"..
"ok,no hal"

futsal habis kul6pm..memang da xlarat nak mampus..kaki kiri kanan cramp..woahhh..
go back with amer with motorcycle..something stupid n make my heart stop beating..langgar lampu merah!!

"woi!!ko gila nak mampos..kalo kita kena sorong keta,tak ke mati katak kita td"

dengan selamba, amer jwb.."lek la,dkt semenanjung aku slalu buat mcm ni"
then aku diam,mls nak btekak..nt dia ckp aku penakut plak..dgr je dia cerita pasal pengalaman dia..no wonder la slalu eksiden..

then,9pm..dinner with dato' nadzer at promenade..go back at 10.30 or something..fuhh..so tired..sleep at 2a.m.. luckily,i made it to woke up at 5 without set alarm..dpat solat subuh..yeahh!! xtau tiba2 pkul 5 tu terus bangun n duduk ngadap lappy..haha wanna sleep again..maybe for one hour..before go to seminar ethnic conflict..hari ni dato' nadzer bagi seminar..and im ready for it..kalo nak siap skrg pun,sure ramai student yg tungu bus..vampire mcm aku ni xblh muncul depan ramai2 org..nanti identiti trbongkar..lgpun kalo g awal,mesti cuci mata tgk student prmpuan yg dress ala2 secretary yg mampu buat hidung brdarah..hehe

No comments: