Followers

Thursday, September 23, 2010

ring my bell..











hai.. awak sihat, sory da lama xupdate..jangan marah taw..kite busy la..xpe lepas ni kita janji nak update awak slalu k..hehe

pasal tajuk di atas..saja2 maw letak..skrg ni demam enrique eglasias-ring my bell..lagu tu best,santai..memang best la..apa lagi yang tertinggal?? owh ya..baru2 ni lepas raya..ok la..my sister btunang,aku plak sibuk buat banyak benda..yalah..macam aku plak yang mo kawin..tp memang busy smpi masa utk c cewek pun brkurang..hoho tiap kali pun mesti marah kalo xdpt jmpa..tp memang lah..aku balik pun dua minggu ja..jmpa pun cuma 5 kali..hehe..smpi satu tahap tu nenek sihir remove kite dari friendlist fb die..dushhh!!!! berambus..tp last2 add jugak..hahaha tu la nenek tua nyanyuk..kencing atas tilam..tp aku tahu aku sayang dia..walaupun dia wanita cerdik yang paling bodoh..aku anggap dia c genius sebab dia hebat.aku panggil dia bodoh sebab dia kadang2 buat benda bodoh..tp aku tau aku syg dia..

pulang kampus..macam biasa la..duit 2juta pun boleh habis satu minggu..2 juta rupiahh..hehe rindu dengan granpa dekat indon..atok jangan risau k,negara cucunda xkan perang dengan negara nenda..tidak sekali-kali..cucunda yakin,pemerintah kita masih boleh tangani masalah ni walaupun media nenda slalu saja menimbulkan kontroversi..jika cucunda suda habis belajar,cucunda akan cuba masuk kerajaan..cucunda akan jaga hubungan diplomatik indonesia-malaysia..

banyak isu semasa..oh yaa..my tesis-revolusi islam iran era mahmoud ahmdinejad dan impaknya kepada amerika..sebab aku minat..sebab aku yakin..sebab keyakinanku ada pada iran..sebab amerika cuba menayangkan movie baru untuk tontonan kita..pentas opera itu akan terpadam jika iran betul2 dengan rencananya..dan aku disini akan sentiasa mendoakan revolusi itu..pada pendapat aku bukan kerana senjata nuklear. tp kerana kita ingin dibutakan,dikhayalkan sehingga kita terlupa kepada kepentingan nuklear..pelajarilah wahai iran..kuasai la ilmu nuklear..binalah kepala peledak (warhead) dan binasalah israel dan amerika..diamkan sahaja dahulu..jangan engkau teriakkan kebolehanmu..kerana negara bongkak itu pasti akan jatuh..

wahai anak malaysia..bertenang..

wahai bangsa palestin..jagalah dirimu..tingkatkan ilmumu..

wahai afghanistan,wahai bangsa yang ditindas..pertahankan dirimu..malukan orang itu..biar mereka tahu di bumi mana dia berpijak..biar dia tahu siapa sebenanrnya yang maha agung..biar dia tahu siapa sebenarnya yang lebih berkuasa,biar dia tahu bagaimana rasanya dikambing hitamkan..wahai osama, jika engkau anjing amerika..nescaya kau tidak akan terlepas dari azab-Nya..akan tetapi jika engkau mengakkan kebenaran yang engkau yakini nescaya Allah akan sentiasa bersama kita..

apa lagi yang aku mau merepek..

owh..aku ada upload gambar masa buat yogurt plus salad masa class jepun..memang sedap..buat ngan sensei,bong n suhaiza..delicious..

minggu depan earthlicious akan ke lahad datu bagi kerja lapangan tentang kesedaran politik alam sekitar antarabangsa di felda sahabat..sekian..

No comments: