Followers

Saturday, February 26, 2011

siang yang sempurna..

sedikit bengang..ntah mau taip apa,tp td bkn main semangat lagi mau taip..hari ni layan lagu oasis..pastu bangun dengan tenang..semalam akibat dari makan terlalu banyak..perut aku senak,memulas..smpi mau buat tesis pun xsedap..oleh sebab tiada pilihan lagi..so aku pegi tidur..wuarrrrggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!! selamat pagi semua.. hari ni rasanya mau lepak bilik ja..mau xmau aku kena siapkan jugak bab dua dalam tesis aku hari ni..sekurang-kurangnya dalam 17 muka surat..so skrg ni ada 8 muka surat..haha, dasar pemalas..

pasal fb..pun bengang dengan sikap ex-gf...sibuk post d fb ckp itu dan ini..miss u laa..pastu yg satu lagi love u laa..ntah la, mcm melanggar hak asasi aku..kalo dorg berterusan post mcm tu,camana la aku mau cari teman hidup baru..chewahh..mcm ja mo kawin..stdy pun belum habis lagi..yalh memamng betul kita ni xlayak mo bercinta..tp skrg ni da abad 21..da lumrah hawa dicipta untuk adam..honestly, kadang2 timbul jugak rasa sayang dengan ex-gf, xkira la ngan yang baru break or yang da lama break..tp bila fikir balik, keberangkalian akan ber'couple kembali adalah 5%..itu yang aku bagi la..coz aku ni cuma indah di bibir ja..aku da ckp,aku cintai seseorang cuma sekali..dan bukan utk kedua kali..

smlm aku mimpi pelik..mimpi cari kerja..hmmm..pelik..dan semalam jugak aku kehabisan rokok..wuargggggghhhhhhhhhh!!!!!!!!! sebab tu la perut aku sakit..kurg angin keluar masuk..ceittttt...esok mo p bayar yuran..tinggal aku ja ni belum bayar yuran..duitdlm bank mo habis suda..yaihh..esok kelas full dan ada midterm..ha???????? ya midterm...hampeh betul..boleh lupa plak aku..adehhh..dushhhh!!!!! camana boleh lupa ni..ok la chow dulu..mo buat tesis jap lepas tu baru stdy..eh sblm tu mandi dulu,mkn..ntah la aura untuk menulis aku hilang pagi ni..mgkn bg peluang utk aku tulis tesis..so aku kena cepat..fuhhhhhhhhh...

No comments: