Followers

Thursday, December 23, 2010

this is how i disappear...

to un-explain the unforgivable..just give the kidz a show..bla..bla..bla..

suda hampir sebulan, cuti sem ni buat aku hampir gila..bukan aku xblh brjalan..tp aku lebih suka b'kurung d rumah..malas mau begerak..malas mau pegang stereng..kereta tiap hari berkilat..tiap hari cuci tp xpena guna..bosan dengan penat..main ps dengan sibling..kadaNG2 geram kalo kalah..tp aku cool..lgpun aku ada kuasa veto..jd walau camana kuat kutukan dorg,aku balas dengan makian....dan renungan tajam..haha..

berang dengan sikap..semakin jauh..hampir saja cinta itu terputus..hampir saja aura itu hilang..tp aku tahu pesona cleopatra di wajahnya tidak pernah lari dan sentiasa membuat minda aku menjejakinya..walau kemana dia berada..

aku suka bekurung dalam tandas..slalunya aku akan duduk smpi stgh jam..bukan buang air..hisap rokok sambil berfikir..kadang2 cari kesilapan atau fikir kesalahan lalu..fikir dunia atau khayalkan benda2 karut..makin xsuka petik gitar..ntah..xda idea..skrg ni pun msh xtau maw buat apa..thesis? baru bab satu..bukan malas tp kadang2 xda idea..boh-san..

No comments: