Followers

Friday, January 1, 2010

baling..


malam tadi aku b'tolak g kk..nek bas la apa lagi..mabuk aku xhabis lagi..semalam pening kepeningan..solat jumaat pun xmampu pegi..hmm apa mau jadi ni..sakit kepala,muntah2 n sakit badan..ni suma tahun baru punya pasal..lepak ngan member sampai pagi..mak aku ada jugak tolong picit kepala aku..tapi masih sakit lagi..da la malam tu jugak mau balik kk..

cerita pasal baling..actually semalam masa bas yang aku naik tu lalu dekat jalan kinabatangan..tetiba ada orang baling batu tepat kena cermin kiri bas..kuat jugak budak tu baling sampai cermin tu pecah..budak perempuan yang duduk dekat tingkap yang kena baling tu jerit..aku dengar dari budak yang duduk belakang aku kepala budak pmpuan tu bedarah..tapi aku malas nak g tengok..lgpun aku rasa mengantuk..pemandu bas ngan penumpang lelaki suma turun g cari budak yang baling batu tu..member aku suh aku turun..aku malas mau turun..kalo aku turun pun xda guna jugak..mesti budak tu da lari..dan jangkaan aku tepat,budak tu xjumpa walaupun lebih 20 orang g cari..maklumlah budak2 tawau ni kebanyakannya cepat berang kalo hal2 macam nih..

cerita pasal baling jugak,aku teringat sorg member aku pernah kena balin dekat jalan icebox..time dia bawak keta jugak..hebat jugak la budak yang baling tuh sampai kepala member aku pecah..hasilnya member aku tuh duk dekat hospital dekat seminggu..masa tu aku dekat kk..bila dengar je member aku masuk hospital,rasa macammau balik..tapi kalo aku balik pun xguna jugak..aku bukan tau pun sapa yang baling member aku..

hari ni eyza pulang sabah..hmm..ntah la..aku xtau camana nak selamatkan cinta aku..rasa cinta tu memang ada tapi da kurang..i'll do my best..

No comments: