Followers

Friday, December 11, 2009

back to basic....

huh..lama xbukak blog kesayangan..xda masa lagipun di rumah ndak boleh online..hoho..janji mau bukak blog baru untuk aku dan dia pun belum dibuat lagi..nanti balik ums baru buat lah..

hmm..back to basic.. aku bukan perokok tegar lagi..dalam erti kata lain,sekarang nih aku mau brenti merokok..yes..no more cigar..ini bermaksud no more drinks,clubbing n apa2 saja yang tidak baik..aku akui bukan senang mau stop smoking..sangat susah sampai aku menggigil bila ingat rokok..rasa macam mau gila dibuatnya..kadang2 ndak boleh control perasaan..
aku akui, aku buat semua ni kerana dia..just ndak mau tengok air mata dia lagi,ndak mau hampakan dia n ndak mau buat dia bersedih..so walaupun susah tapi aku akan buat yang terbaik untuk pastikan hubungan kami sentiasa berjalan dengan baik..lagipun masa yang ada sangat singkat..dan aku perlu membuat perubahan dengan cepat..just wanna make her proud of who i am..because i love her so much..akan ku genggam cinta itu biar perit..akan ku lindungi cinta itU biar merana..coz aku yang pilih jalan nih..

hmm..thats all for now..

2 comments:

kym_shc said...

bgs la kalo berjaya tahan nafsu nak merokok tu...tp ingat,bukan hanya hangat2 hati itik ja tau...utk selamanya...tahan sampai bila2,tak dpt tahan pun kena tahan juga....bukan buat sesuatu hanya utk puaskan hati sesiapa,tapi untuk diri sendiri,untuk org tua yang sentiasa syg kat ko...hopefully everythings fine...all the best 4 u... ^.^

Bibiran said...

bagusss.....hehe...TAK NAK ROKOK!!!!haha..